Grand Canyon

5 augustus 2018 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

We zijn aangekomen in Grand Canyon NP. We hebben zeer beperkt en slecht WiFi. We gaan straks naar de sunset kijken, een soort herkansing van Bryce.

Als het lukt om de foto’s te uploaden zou dat heel fijn zijn, maar ik vrees dat deze WiFi dat niet aan kan.

Morgen gaan we met een helicopter over de Canyon heen, super spannend!

De reacties die we krijgen op onze reisblog zijn erg leuk om te lezen. Het kost soms wat tijd en moeite om de reisverhalen te plaatsen en foto’s te uploaden, maar we doen het dus niet voor niets!

Bedankt voor al jullie reacties😀!

1. Marja:
    6 augustus 2018
    Spannend die helicopter vlucht!! Maar als je geen hoogtevrees hebt vast zeeer spectaculair😅
    Geniet ervan!
  2. Alida bracker:
    6 augustus 2018
    Fantastic and when you look down to the river imagine Mark rafting down for 2 weeks. Of course I stayed home and read a book. 🧐
  3. De Heertjes:
    Wat een onwijs leuke en mooie foto van de mannen. Heel veel plezier en geniet van het indrukwekkende uitzicht in de helicopter!!!
  4. Jane van den Berg:
    6 augustus 2018
    Even bijgelezen want de 4g in Frankrijk was niet zo best. Wat een heerlijke verhalen en wat een prachtige foto's. Echt een gave trip!