Lida en Mark - San Diego

9 augustus 2018 - San Diego, California, Verenigde Staten

Gisteren zijn we dan eindelijk aangekomen bij Mark & Lida in San Diego. Het was best een lange rit er naar toe en we waren dan ook heel blij dat we er waren.

Wat wonen Lida en Mark mooi en wat een warm welkom.

Eigenlijk zijn we bijna gelijk door gegaan naar het strand vlakbij. Wat een enorme golven, the bumb, we hebben genoten. Onze buren “De Heertjes”  hadden hun reisschema omgegooid en zijn vanuit Santa Monica nog een dagje naar San Diego toe gekomen om nog 1 dag te genieten van het heerlijke strand hier in San Diego. Jullie voelen het al aankomen, we zaten dus totaal onverwacht ineens bij elkaar om de hoek!

Lida en Mark waren zo lief om ze gelijk voor een drankje uit te nodigen. Daar bleef het natuurlijk niet bij, het werd een ontzettend gezellige (late) avond.

Vandaag weer een ontzettend gezellige dag achter de rug.  Mark nam ons mee naar een private beach, waar we les van hem kregen in boogie boarding en surfen.  We moesten wel schuifelend het water in, want je wil niet geprikt worden door een rog met zijn prikkende staart. We hebben het allemaal overleefd.  Lida en ik besloten om een stukje te gaan lopen. Eerst de ene kant op, totdat we niet meer verder konden. Toen terug en nog een stukje de andere kant op. We hadden nog wat verder kunnen lopen, maar we zaten inmiddels op het naakt strand. We hebben gezien dat je ontzettend mooi bruin kunt worden op deze manier, maar toch maar besloten om weer terug te gaan.

‘s Avonds stelde Mark en Lida voor om Thais te eten.  Wij kenden het niet, maar wilden het graag uitproberen! Wat is dat lekker, alweer teveel gegeten. Dat gaan we zeker nog een keertje eten!

De eerste avond hadden we ook al zo lekker gegeten, zalm met gepofte aardappelen en een heerlijke salade. Ontzettend lekker, zeker na 3 weken fast food!

Naud had geluk, de 3e dag op rij dat zijn verjaardag gevierd werd. The birthday boy kreeg een heerlijke zelfgemaakte (!) aardbeien verjaardagstaart.

De dagen vliegen hier voorbij. Morgen onze laatste dag voordat we doorgaan naar LA.

Morgen ochtend willen we naar USS Midway, een marine schip hier in San Diego. Daarna natuurlijk nog even naar het strand. We kunnen er geen genoeg van krijgen.

1. Margreet:
    10 augustus 2018