San Diego

10 augustus 2018 - San Diego, California, Verenigde Staten

Weer een top dag in San Diego.

Vanmorgen zijn we eerst naar USS Marine ship geweest. Het was al snel weer behoorlijk heet, dus het energie peil daalt dan al snel. We wilden ook nog kijken bij het schip waar Mark aan mee gebouwd heeft. Helaas hadden we daar niet de juiste tickets voor, de energie was op en we wilden op onze laatste dag in San Diego ook nog naar het strand.

Dus toch maar terug gegaan naar Lida en Mark. We hebben genoten van een heerlijke lunch, waarvan de kids zeiden dat ze dit terug in Nederland ook graag willen.

Jullie vragen je natuurlijk af hoe die lunch er dan uit ziet, nou het moet bruin casino brood zijn, met een plakje chicken of turkey, een plak kaas (bij voorkeur de Italiaanse kaas van Mark en Lida), beetje sla en dan komt het: tomaat. Maar dan wel 1 van de vele soorten uit de tuin van Mark en Lida. Dat gaat niet lukken. De Nederlandse tomaat heeft helaas wat minder smaak. Toch denk ik dat zo’n lunch echt wel moet lukken terug in Nederland😀.

‘s Middags weer een ander stuk strand uitgeprobeerd. We hebben weer heerlijk in de golven gezwommen en aan boogie boarding gedaan. Zo vet als het je lukt om op de golf te blijven! Liam was mee (5 jaar) en we moeten bekennen dat hij nu al meer talent heeft dan wij.

Toen was het tijd om te gaan want Ryan, Sheelah, Liam, Sean en Beer kwamen langs voor het avond eten. Leuk om familie te ontmoeten die je alleen maar van foto’s en de verhalen kent. Wederom een ontzettend gezellige avond!

De dagen zijn echt omgevlogen. Nog zoveel plannen, dus weer een reden om vooral nog eens terug te komen.

Morgen rijden we door naar Los Angeles. We hebben maar 1 dag, dus we vertrekken vroeg zodat we zo veel mogelijk kunnen doen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade