Santa Monica

12 augustus 2018 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we eerst naar het Observatory gereden. We hadden één van de laatste gratis parkeerplekken. Dat betekent wel dat je nog een stukje naar boven moet klimmen! We hebben het gered en konden nu mooi uitkijken over LA. Ook is het Hollywood sign daar goed te zien.

Daarna zijn we doorgereden naar LA Galaxy. Het was er erg stil, toch stonden er een paar knappe auto’s. De winkel waar ze voetbal kleding verkopen zag er donker en verlaten uit. Nou, dat klopte. Gesloten op zondag en maandag. Na even nadenken kwamen we er achter dat het vandaag zondag is. Helaas, dan moeten we dinsdag voor vertrek naar huis nog maar even langs gaan.

Bij het wegrijden kwamen er wat trainers en een voetbal speler het trainingsveld af. Uit het stadion kwam net een groep kinderen die een handtekening + foto wilde van de speler. Onze kids kennen alle voetbalspelers en herkende deze niet. Vast een nietszeggende bankspeler was de conclusie. Dus zonder foto door naar het laatste hotel.

Toen we eenmaal ingecheckt waren hadden we het plan om met een elektrische step richting strand te gaan. Helaas moet je 18+ zijn en moet je per step een id of rijbewijs scannen. Dat ging dus niet lukken. Na wat mislukte pogingen om een Uber XL te scoren (anders passen we er met z’n 5-en niet in), zijn we maar met eigen auto gegaan.

De pier is leuk om even gezien te hebben, en we hebben daar nog wat souvenirs gekocht.

Morgen onze laatste volle dag alweer! Wat gaat de tijd snel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. De Heertjes:
    13 augustus 2018
    Absoluut dat het snel gaat. Fijne dag met elkaar en ga voor Stijn duimen dat het lukt met het tenue!!!