Sequoia

27 juli 2018 - Visalia, California, Verenigde Staten

Wat is Sequoia NP mooi. We zijn vandaag alvast naar Sequoia gegaan, we zitten er nu al zo dichtbij.

Omdat we morgen verder gaan en dan in een lodge op het park zitten, hoeven we vandaag niet alles in 1x te doen.

We hebben vandaag al zoveel mooie natuur gezien, zoveel verschillende kleuren! Wat zijn de sequoia’s groot! En dan hebben we nog niet eens General Sherman gezien. Die gaan we overmorgen bekijken.

Vandaag hebben we eerst de Tunnel log opgezocht. Er was gewoon even niemand anders, heel bijzonder hoe al die mensen zich verspreiden over het park.

We besloten er niet alleen onderdoor te rijden, maar er ook even op te klimmen. Mijn hoogtevrees neemt met het jaar toe, wat vond ik het eng!

Maar goed, er wel bovenop gestaan. Gelukkig kwam er net iemand aan om de foto te nemen.

Toen door naar Cresent Meadow. Daar hebben we een trail van 1 mile gelopen. Ook al is het boven minder warm, het is toch heel vermoeiend met dit weer.

Moro rock en Sherman hebben we nog tegoed!

Terug in het hotel een heerlijke plons in het zwembad genomen. Heerlijk.

Morgen een (kleine) reisdag!

1. De Heertjes:
    28 juli 2018
    Wat een mooie foto’s zeg. Ziet er gaaf uit!!
  2. Alida bracker:
    28 juli 2018
    I am so glad that you can appreciate the beauty of the park. Are you driving through Kings Canyon by any chance?. There are places where you can get into the river. Freezing water but very refreshing 🤓
  3. Janna:
    28 juli 2018
    Mooi hè! Geweldig die gigantische bomen!🤗