Bryce Canyon NP - poging 2

2 augustus 2018 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Onze tweede poging in Bryce Canyon NP. We zijn vanmorgen (voor ons doen) vroeg opgestaan en na een ontbijt op de hotelkamer richting het park gegaan. We zijn eerst naar het verste punt gereden: Rainbow point. Daar hebben we een klein stukje tussen de bomen doorgelopen. Maar daar kwamen we eigenlijk niet voor. Dus we zijn weer terug gereden en alle uitzichtpunten bekeken, echt prachtig!

We wilden ook graag tussen de hoodoos heen lopen. We besloten de Navajo loop te lopen. Wat een prachtige wandeling. Toen we bijna aan het einde waren (wat een pittige klim terug naar boven) vertelde een ranger dat het onweer over 45 minuten boven het park zou zijn.

Het was er iets sneller, want de laatste meters naar de auto begon het al flink te regenen en te onweren. Precies op tijd terug dus.

We wilden eigenlijk ook nog een stukje van de rim trail lopen en natuurlijk de zonsondergang zien. Of dat allemaal gaat lukken is nog niet te zeggen. Er is nog meer bewolking met wellicht nog meer onweer voorspeld.

We gaan vanavond gewoon een tweede poging wagen!

Helaas, het komt de hele middag al met bakken uit de lucht en de stroom is zelfs uitgevallen. Terug naar Bryce zit er helaas niet in.

Aangezien de reis best vermoeiend is, hebben we de middag rustig in onze lodge doorgebracht. Even een beetje opladen!

De lijst om weer eens terug te komen naar dit deel van Amerika wordt steeds groter!

Morgen rijden we door naar Lake Powell voor de Antelope canyon.

1. De Heertjes:
    3 augustus 2018
    Wederom leuke foto's en ook de natural bridge echt prachtig!