Page - Lake Powell

3 augustus 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag door naar Page. Doordat het gisteren zo enorm geregend heeft zijn de canyons nu nog roder! Overal zijn ze de weg aan het schoonmaken er zijn heel veel stenen de weg op gespoeld door al het water.

We hebben nu 3 nationale parken in Amerika gedaan: Sequoia, Zion en Bryce.  Tijd voor een eerste conclusie.

Naud vindt Bryce het mooist van deze 3. Maar de watervallen staan ook hoog op zijn lijst!

Stijn heeft dezelfde mening, Bryce is tot nu toe het mooist. De watervallen zijn heel indrukwekkend.

Bas vindt de natuurparken veel minder leuk dan de steden. Hij is wel heel benieuwd naar de Grand Canyons.

Wij vinden Bryce Canyon en de Niagara Falls beide een eerste plek verdienen.

Inmiddels hebben we 3600 mile alleen al in Amerika (vanaf San Francisco) gereden. Een vakantie naar het Gardameer is er niets bij.

Inmiddels zijn we aangekomen in Page. Door het uur tijdsverschil hebben we een lange middag. We hebben gekeken bij de Glen canyondam en natuurlijk Lake Powell. Wat een prachtig blauw meer is dat.

De horseshoe bend bewaren we voor als de zon wat minder warm is straks. Het is hier weer aanzienlijk warmer dan in Bryce.

Morgen de Antelope canyon, daar ben ik heel benieuwd naar.

1. Karin:
    4 augustus 2018
    Wat een superreis maken jullie! Wat een belevenis. Super om jullie te kunnen volgen...!!!