Las Vegas

30 juli 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas, wat een wereld apart is het! Als je denkt dat New York druk, veel en lawaaierig is, dan ben je nog niet in Vegas geweest.

Het was gisteren een lange reis. We zaten natuurlijk diep in het Sequoia NP, dus dat was al anderhalf uur rijden om het park uit te komen. In totaal hebben we ruim 7 uur gereden. Een uur voor Vegas begon het te regenen en onweren. In Vegas was het wel droog, maar door de onweers dreiging was het zwembad dicht. Maar wat waren we toe aan een verkoelende plons, wat is het hier warm!

Vandaag rijden we door naar Zion, maar hopen voor vertrek toch nog even het zwembad uit te proberen. Hopelijk is het uitchecken minder massaal dan het inchecken, de rijen in de Efteling zijn er niets bij. Maar goed, het zijn dan ook allemaal mega hotels hier.

Vegas is leuk om een keer mee te maken ‘s avonds. Het draait hier allemaal 24/7 door, maar overdag heb je hier niets te zoeken. Tenzij je niet van de apparaten af kunt blijven. Overal waar je kijkt staan fruitautomaten.

Je merkt dat er in Vegas veel meer gedronken wordt dan in andere steden, de sfeer op straat wordt er ‘s avonds laat niet beter op.

We waren rond 23:00 uur op de hotelkamer, redelijk kapot door de reis, de warmte en alle indrukken. Zonder zwembad was de gekoelde hotelkamer ook heel fijn!

Het zwembad was vanmorgen weer open, dus nog even in het zwembad geplonsd. Wat was dat lekker.

Daarna alles weer ingepakt en op naar Zion.

Onze conclusie over Vegas: Stijn vindt Vegas het leukst tot nu toe. Naud blijft bij het fietsen in SF. Bas vindt alles net zo leuk tot nu toe. Wij vinden hetgeen we tot nu toe gedaan hebben niet te vergelijken met elkaar. Vegas is weer een belevenis op zich!

1. De Heertjes:
    31 juli 2018
    Super dat jullie conclusies toevoegen! Zo leuk dat een ieder er anders over denkt...echt Top!