Moro Rock

28 juli 2018 - Sequoia National Park, California, Verenigde Staten

Het duurde vanavond iets langer in het restaurant dan gehoopt, maar toch besloten om nog richting Moro Rock te gaan. Het begon al te schemeren, dus the wild life werd actief. Er stak vlak voor onze auto een hert over en vlak daarna zag Bas een beer met jong.

Wij hadden het allemaal niet gezien, dus even een paar meter terug gereden. En ja hoor, tussen een paar bomen en rotsen zagen we ze. Lastig om ze op de foto te krijgen!

Toen door naar Moro Rock. Een hele klim (400 treden) naar boven met ook nog de tijdsdruk dat het al bijna donker werd. Maar het was de klim meer dan waard. Ook dit laat zich lastig op een foto vastleggen.

Inmiddels was het helemaal donker en was de klim terug naar beneden ook weer een uitdaging. Lang leve het mobieltje, met de zaklantaarn functie konden we weer veilig naar beneden.

Helaas op de terugweg geen dieren meer gespot. Waarschijnlijk zijn de lampen al genoeg om ze weg te jagen.

Een tocht om nooit meer te vergeten.

Straks lekker slapen en heel vroeg op pad richting Vegas🤑!!