Antelope Canyon

4 augustus 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag hadden we maar 1 activiteit gepland, maar wat voor één! De Antelope Canyon. Een absolute aanrader, wat is dit prachtig!

We hadden geluk, we werden niet door elkaar geschud in een leger jeep maar werden luxe in een grote terrein wagen naar de ingang gereden. Zodra je naar binnen stapt begint het al, prachtig allemaal. Je loopt met een klein groepje mensen (7 in ons geval) door de grot heen en de gids geeft aan waar je de mooiste foto’s kunt nemen. Na 2 uur ben je weer terug met een heleboel mooie foto’s en een prachtige ervaring rijker.

De rest van de dag hebben we rustig aan gegaan en hebben we het zwembad onveilig gemaakt. Even opladen want de Grand Canyons staan als volgende op het programma.

1. Alida bracker:
    5 augustus 2018
    So glad you saw this. ❤️
  2. Margreet:
    Wat een prachtige foto’s en mooie verhalen, een reis om nooit meer te vergeten
  3. De Heertjes:
    5 augustus 2018
    Jeetje wat een prachtige foto’s zeg en wat heerlijk dat jullie niet in die jeep zaten. Verschil moet er wezen😉!
    Goede reis naar de Grand Canyon.
  4. Marja:
    5 augustus 2018
    Oh wauw, wat een prachtige foto’s! En wat een belevenis om dit in het echt te ervaren!!