Laatste dag Niagara falls

22 juli 2018 - Niagara Falls, Canada

De watervallen by night zijn heel bijzonder en dat gewoon vanuit je hotelkamer.  Een prachtig gezicht. Het beloofde vuurwerk bleef vanwege de harde wind helaas uit, vanavond een herkansing.

Vandaag zijn we met de boot naar de watervallen gegaan “hornblower”. Wat kom je dan dichtbij, wat ontzettend veel water en wat een kracht! Een echte belevenis.

Wat jammer was dat de speciaal hiervoor gekochte Gopro het op ‘t moment suprême af liet weten. Ik kan hier niet herhalen wat er toen gezegd werd 😬.

Deze avond ging het vuurwerk wél door. Alle camera’s gericht op de watervallen, bleek het vuurwerk vanaf de andere kant afgestoken te worden! Misschien ook wel logisch, best lastig om in de buurt van de watervallen vuurwerk af te steken.

Morgen een reisdag richting west Amerika. Wat we tot nu toe gedaan en gezien hebben was prachtig, maar we zijn heel benieuwd naar de west kant van Amerika!

Waar ik ook benieuwd naar ben zijn de douches in West Amerika. Tot nu toe heeft iedere hotelkamer een bad waarin je doucht. De douchekop komt gelijk uit de muur. Dus iedere keer heb je het water op de juiste temperatuur vanuit de badkraan, maar dan moet het water nog richting de douchekop. Komt er eerst nog wat koud water, of is het gelijk al warm? Hoe ver komt de straal precies en is deze hard of zacht? Natuurlijk kun je dit ook eerst regelen, vóórdat je er onder gaat staan. Maar ja, op het moment dat je je dat bedenkt sta je toch alweer angstig naar de douchekop te kijken!

Het lukt helaas niet om alle foto’s te uploaden met de WiFi hier in het hotel, die houden jullie nog tegoed.

Tot in SF!

1. Jane van den Berg:
    24 juli 2018
    Gaaf! Gaaf en nog eens gaaf! Veel plezier aan de westkust!
  2. De Heertjes:
    24 juli 2018
    Waanzinnig...wat is dit gaaf zeg! Helaas moet ik je wel teleurstellen. Tot nu toe zijn de douches hetzelfde. Veel plezier in SF!!!