Niagara falls

21 juli 2018 - Niagara Falls, Canada

Vrijdag zijn we uit New York vertrokken. Toen we na ons ontbijt alles ingepakt hadden om te vertrekken, hebben we gekeken of er een uber (waar we met 5 personen + koffers inpassen) in de buurt was. 1 minuut later stond hij voor de deur. Super handig die Uber!!

We gingen weer terug naar het vliegveld JFK om de auto op te halen waarmee we naar de watervallen kunnen rijden.

De tocht naar Canada gaat in 2 dagen. Vol goede moed reden we naar ons overnachtingshotel in Syracuse. Langs de route ligt een outlet center waar we even gestopt zijn. Daarna ging de reis weer verder. Al snel kwamen we op een alleraardigst weggetje met leuke huizen langs de weg, maar dat gaf ons wel een onderbuik gevoel van “klopt dit wel?”.

Opnieuw de navigatie ingesteld. Als eerste de plaats Syracuse ingevoerd en gecontroleerd of het de juiste plaats was. Dat klopte, dus toen het adres ingevoerd. We doen vast iets verkeerd, want de navigatie wijzigt vanzelf de plaats in Albany. Alleen zie je dat niet!! Lang verhaal, heel kort: dat heeft ons 1 uur gekost. Plus de enorme file om NY uit te komen en de stop in de outlet, alles bij elkaar kwamen we net voor donker aan.

Ze zeggen toch altijd dat vrouwen veel kopen en willen winkelen? Nou ben ik op pad met 4 mannen.  Maar tot de laatste winkel had iedereen een paar tassen vol en liep ik nog met lege  handen. Gelukkig op het nippertje nog schoenen kunnen scoren, want ik had maar 1 paar meegenomen.

Vandaag (zaterdag) aangekomen in Canada. Wat zijn de watervallen indrukwekkend! En we zitten inderdaad aan de mooiste kant hier in Canada.

Ben benieuwd hoe het er ‘s avonds uit ziet.

1. De Heertjes:
    22 juli 2018
    Wow....wat is dat gaaf zeg!!!Heel veel plezier morgen in de boot.
  2. Margreet:
    22 juli 2018
    Het ziet er zeer indrukwekkend uit allemaal! Wat zullen jullie genieten! Xxx